Niet tevreden?

Natuurlijk streven wij naar een perfecte serviceverlening. Maar voor het geval er iets verkeerd gaat hebben we ook vastgelegd hoe we klachten behandelen. Zo zijn wij ook aangesloten bij het klachteninstituut KiFiD.

Voor het indienen van een klacht over onze serviceverlening kunt je altijd contact met ons opnemen. Jouw klacht wordt dan meteen in behandeling genomen en we komen er zo snel mogelijk bij je op terug. Omdat we klachten met alle zorg en aandacht behandelen hebben wij hiervoor een interne procedure ingericht. Concreet betekent dit dat de klacht door ons geregistreerd wordt conform de voorschriften.

Hoewel wij erop vertrouwen alle klachten altijd naar tevredenheid op te kunnen lossen is het fijn om terug te kunnen vallen op een centraal orgaan binnen de financiële sector.

Dit betekent dat als je jouw klacht bij ons gemeld hebt en er geen gezamenlijk standpunt bereikt kan worden, je de klacht vervolgens bij het KiFiD aan kunt melden.

Ons aansluitnummer bij het Kifid is 300.016356

Meer informatie over de procedure bij KiFiD is te vinden op de site www.kifid.nl/procedure